Gå til innhold

Rep av elcab mot betaling.


Ballder
 Share

Anbefalte innlegg

Søker etter en som er god på bilelektro.

Elcab'n min virker ikke.

Kort forklaring.

Pakker sammen for og kjøre en nullstilling.

Når nullstilling er gjort, så er det bare cablokket som går opp.

Taket blir liggenede dødt på sin plass. :roll:

Den gang jeg kjøpte bilen fikk jeg forklart at cab'n ble kjørt ned som vanlig.

Deretter dødt.

Noen som har peil og utstyr til og finne ut av dette.

Begynner og synes det blir for dumt og pakke taket opp og ned manuellt nå. :shock:

Betaler prisen det koster, bare det blir i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting. Når lokket åpner seg, så skal vel en endebryter aktiveres, slik at man ikke kan åpne selve caben med lokket nede. Se om den blir aktivert.

Vet ikke sikkert, men det virker logisk. Har ikke cab selv, men det må være noe som gir beskjed til at taket kan åpnes. Siden man holder bryteren inne hele tiden under åpning/lukking av tak.

Kommer bare med noen hint om hva problemer kan være.. Lykke til. Skriv gjerne mer, så kanskje jeg kan hjelpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt funker som det skal gjøre fra bryter og bak til cab modulen.

Det er derifra jeg detter av.

Er en stund siden jeg kikket på dette, mn mener og huske at det skal ligge internt i motoren det der med bryting og signal.

Var halv veis igang med og åpne den en gang, men ga f for og sid det sånn.

Tenkte det var like greit og skaffe motorer og moduler brukt for så og bytte ut alt.

Men neida. Var ikke lett og få tak i brukt skulle det vise seg.

Er desverre ikke mer og beskrive om problemet mitt er jeg redd.

Sånn bortsett fra at når jeg har løftet take opp og "leker" at ting er ok, for så og kjøre ned taket som det normalt skal gjøres..

Da går vinduene ned en 10 cm slik de skal gjøre før taket skal begynne og kjøre. Men that's it. Holder jeg knappen bare nede, så gjentar dette med vinduene seg med et sekunds mellomrom helt til de er nede.

Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du samme problem som en kompis av meg hadde. Det vi gjorde var å friløse motoren, da "kjørte" vi hele sykklysen uten motor. Viduene stod nede som om taket var av, så holdt vi knappen helt inne. Da gikk vinduene helt opp og lokket stengte for caben gikk i lås. Dette tok litt lang tid. Da vi gjorde dette, koblet vi motoren innpå mekanismen igjen, Da funket dette. Bare et hint, kanskje det hjelper. Gratis er det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...