knooot Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 va er innteressen for en orginal 524td her inne? meget bra stand, nyli eu ok, 318ooo km, går som en klokke.. om det er noe interesse kan jeg ta noen bilder å få lagt inn eller byttes i forslag(bmw) men jeg må ikke selge, så den selges ikke under 25000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Legg inn ett par bilder du Knute, så tenker jeg bilen din får ny eier i løpet av MEGET kort tid Den bilen er jo PEEN da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 ja må vel prøve på det sjå om i får tia i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1086899 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2006 nylig byttet dieselpumpe, da den gammle var bortimot kaputt! justerbart turbotrykk, kjører som regel mellom 1bar å 1,3 bar. går meget godt til gammel diesel å være og bruker lite drivstoff på normal kjøring! ikke lenger inntrisert i innbytte, kun reint salg! nylig kjøpt E39 525 tdsa touring og trenger bare en bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Dæven, den bilen så strøken ut.....!!!!! Pokker så syd at jeg allerede har 2 E28, pluss ett par andre som også tar plass. Denne kunne jeg jaggu tenkt meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 takk for den:) 100% strøken er den ikke, men den er i god stand ja! det er bare å komme å kjøpe det, skal få lov til det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Kjøpte meg MC i går... så har ikke penger akuratt nå. Men skulle den være til salgs mot vinteren, så har den kanskje ny eier. Hehe... lykke til med salget, pen var den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg