ThomasM Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 Demperene bak på bilen min er sånn passe ferdig.. Så tenkte og gå til innkjøp av et sett med fjerer og dempere.. Så hva anbefaller folket her ? Ikke det dyreste men et som er helt okei! Og viktig at bilen blir stivere en orginal understellet..! Så etter vinteren har jeg fått så utrolig mye steinsprag(steinsprut?) på panstret.. Så det ser jo ikke ut masse små flekker der det ikke er lakk.. Så hva kan man gjøre med det ? Må man lakke alt eller ?
Sevenord Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 du får kjøpt lakkstift for å legge i steinsprang og slikt.
ThomasM Skrevet April 23, 2006 Forfatter Skrevet April 23, 2006 du får kjøpt lakkstift for å legge i steinsprang og slikt. er det vanskelig og få et bra resultat da ? Bilen er svart..
Sevenord Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 Vil tro det blir helt kurrant Har aldri hatt sort bil før... Billigere enn å lakkere ivertfall
ThomasM Skrevet April 23, 2006 Forfatter Skrevet April 23, 2006 ok Får kjøpt stift på bilekstra eller noe ?
Sevenord Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 Tjæ, det kan være BMW forhandlerne har nok ivertfall.
ThomasM Skrevet April 23, 2006 Forfatter Skrevet April 23, 2006 aah.. får kjøre meg en tur på BMW gardermoen i morgen da
-Anders- Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 supersport er helt kurant hvis du ikke vil ut med så mye penger. Får kjøpt det på blant annet www.eyecandyracing.no
Lien Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 Kjøpå en liten kopp med farge til din bil så brukker du en tynn malepensel for å få det nedi "hullet"..
c_ellef Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 Funker greit og lakke med stift, blir helt brukbart. Men IKKE bruk sterk avfetting der du har lakket seinere. Da forsvinner lakkstiftlakken igjen. Har funnet ut at avfettingen som er å få kjøpt på Biltema er den beste. Ikke for kraftig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå