TEM Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Har et problem med at når jeg innstalerer programvaren for sony ericsson k750, så virker ikke msn etter på. Virker som at den blir blokkert.Går ikke å logge seg inn. Noen her som har peiling på hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 www.hardware.no Regner med tråden snart blir slettet uansett.. Du kan jo prøve å legge inn MSN på nytt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 Har slettet og lakt inn på nyt men fungerer fortsatt ikke. slettet også sony ericsson programet men samme problemet heletiden. formaterte pc'n sist uke pga dette problemet,så tenkte jeg å prøve på nytt nå da,men problemet kom tilbake igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Kva er det som skjer når du logger på msn?? kjeme det feilmelding eller noko sånt? Viss tråden blir sletta, så kan du ta det på PM med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Er ikke brannmuren som blokkerer den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg