kabeldeigen Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Heisann, har et lite problem med kjørecomputeren min. Hver j..... gang jeg starter opp bilen, for jeg vite at ryggelys er defekt. Noe det ikke er.. Noen her inne som har hatt dette problemet??? Og kanskje en ide hva som gjør at denne feilmeldingen kommer opp i displayet på kjørekomputeren. Takker for svar............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rope Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Jeg har samma greia, men har ikke gjort noe med det. Det er nevnt tidligere her i forumet at man må dra på et BMW verksted for å kalibrere det på nytt eller noe sånt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rohose Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Noen ganger kan det hjelpe og bare skifte pæra,det skader ikke å prøve det hverfall... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jungel Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 Jeg har det samme problemet med min bil.. Pluss at jeg har en hel haug andre feilmeldinger... Alt fungerer på den men det kommer alikevel opp feilmld... Hvor mye koster det å få kjørekomp. kallibrert da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OKSE Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 Det som kan vere problemet her er: feil Watt-styrke eller dårleg kontakt/irr. Ville kontrollert dette først. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rope Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 jeg veit ikke hva det koster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts