mms Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Bor du i nærheten av Dekkbaronen Sharif? Som sagt skal jeg kjøpe felger hos sharif, men det skal ikke vise seg å være så lett. Har prøvd å komme igjennom på telefon nå i 1uke, uten å lykkes. Pluss sendt mange e-poster. Bor selv 100 mil unna, men har nå bestemt meg for å ta turen nedover. Men så er det litt kjiip om de er tom for felgene i butikken, da jeg ikke har aning om de har de på lager eller ikke. Tar ikke sjansen på det! Umulig å få noe svar på tlf eller mail. 1000 spenn til deg om du gidder å stikke innom Sharif og legge av et sett med felger\dekk.... PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 smådesperat snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 veldig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Skal du kjøre 200mil for nye felger hadde jeg heller stoppet opp i Trondheims området! Sjekk Tevo dekk http://www.tevodekk.no/ for tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 U got Pm mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Hadde det ikke vært enklere å fått noen til å kjøpt felgene for deg for så å sende de videre til deg istede for å kjøre 200mil for å kjøpe de?? Blir vel endel utgifter hvis skal reise så langt kun for et sett med felger vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 http://www.ciservice.no/ kan være et alternativ da de har avd. i Troms også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Måløy -> Troms er nok MINST dobbelt så langt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Måløy -> Troms er nok MINST dobbelt så langt.... Ups Geografi kunnskapen kunne nok sikkert ha vært bedre ser jeg! Trodde stedet var i nord jeg når det var snakk om avstander på 100mil! De har en avdeling i Bergen også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 blir dyre felger det her til slutt....kjøyre 200mil kosta peng det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 Sant det, men hakke noe annet valg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 hva slags felger er det snakk om? har du ordnet det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 Har ikke ordnet det enda nei, men mange som vil hjelpe meg.. Er ASA FN1 felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Størrelse? bredde? boltsirkel.... tror broren min skal innover dit i morgen.. kan jo be han spørre isåfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 Hadde vært supert, sjekk pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå