Gunston Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 mange som skal til Rudskogen i år??? blir knall... tenkte å stille på breisladen, viss jeg får 328 på veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Gatebil mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunston Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 jepp gatebil på rudskogen.... hos oss kaller vi det bare rudskogen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 hehe, hva skal du utpå der å gjøre med en 328, så lenge du har en M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 jepp, seff rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 rudskogen kan jo like godt være bmwccn sitt treff og da. gatebil poppulært kalt her vertfall. regner ikke med det blir noe gatebil på meg vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Skal på Rudskogen i morgen jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Gatebil mener du? Du som vet at ccn og gatebil er to forskjellige ting burde jo vite at det aldri er no breislædd eller no særlig slædding genrelt på ccn's treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Gatebil mener du? Du som vet at ccn og gatebil er to forskjellige ting burde jo vite at det aldri er no breislædd eller no særlig slædding genrelt på ccn's treff... Å herregud.. noe mer du vil syte over i samme slengen? Du har vært ung en gang du å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Skal på Rudskogen i morgen jeg.... Sport vogns treffet? Regner med at jeg også skal.. Kjører du M3`en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Skal på Rudskogen i morgen jeg.... Sport vogns treffet? Regner med at jeg også skal.. Kjører du M3`en? Ja det skal jeg,er nokså fersk på banekjøring så jeg får vel ta det litt med ro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Skal på Rudskogen i morgen jeg.... Sport vogns treffet? Regner med at jeg også skal.. Kjører du M3`en? Ja det skal jeg,er nokså fersk på banekjøring så jeg får vel ta det litt med ro Hehe.. Kommer nokk i en Caravelle jeg da.. Men, kanskje det blir en E30 M3, vis han fyrn skal være med, og vis han gidder å dra fram bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 blir garrantert gatebil rudskogen på meg gitt! bmwccn treff på rudskogen skal jeg også... ehhh.. nei... da skal jeg til våler på gatebil, det er litt nermere så få heller prioritere det gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Når er Gatebiltreffet på Rudskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Gatebil mener du? Du som vet at ccn og gatebil er to forskjellige ting burde jo vite at det aldri er no breislædd eller no særlig slædding genrelt på ccn's treff... Å herregud.. noe mer du vil syte over i samme slengen? Du har vært ung en gang du å.. du som syter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå