handyandy Skrevet April 24, 2006 Skrevet April 24, 2006 Jeg skal bytte ytre bærekule i nedre bærebru foran vestre side.. Sliter som f... med å få ut selve bærekulebolten fra gjennomgangen. Vet at den er kona så har prøvd å varmet gjennomgangen med turbopropp å slått på den med slegge for å skape sjokk, men fremdeles sitter den som et helvete. står med spett og slegge uti garasjen nå, så setter stor pris på tips!!!
ChrZZ Skrevet April 24, 2006 Skrevet April 24, 2006 Rolig nå... Du klarte jo bare vente i 13min. Selv om du har *dårlig tid*, så betyr det ikke at alle vi andre magisk vet det. Tror nok ikke folk som vet det, og som har lest dette, driter i å svare deg fordi dem vil være vriene
handyandy Skrevet April 24, 2006 Forfatter Skrevet April 24, 2006 he he... får vel smøre tolmodiheten litt ja!
Zipp0 Skrevet April 24, 2006 Skrevet April 24, 2006 hiv på litt rustløser og fortsett med den metoden du begynte på kommer nok til slutt skal du se prøvd og skru litt på bolten da? eller bruke en dor eller noe og slå fra baksiden?
biltema2000 Skrevet April 24, 2006 Skrevet April 24, 2006 på biltema har de ett bra verktøy til å få løs opphengskuler, styrekuler osv.. jeg kjøpte der , fungerte veldig bra... koster en 100,- tror jeg..
handyandy Skrevet April 24, 2006 Forfatter Skrevet April 24, 2006 Den slapp etterhvert gitt.. Satt et stort spett ned på bærebrua og dælja løs med slegge! hehe... men takker for svar...
ropa Skrevet April 25, 2006 Skrevet April 25, 2006 Kan væra skummelt å gjøra det der sjøl, kan hende man slår noe i stykker eller bøyer noe..
Reino Skrevet April 25, 2006 Skrevet April 25, 2006 Pleier å komme etter noen slag med hammer den der. Du slo vel fra siden, ikke ovenfra? Greit å vite hvis du trenger å gjøre dette en annen gang...
Mr_Sunde Skrevet April 25, 2006 Skrevet April 25, 2006 Den slapp etterhvert gitt.. Satt et stort spett ned på bærebrua og dælja løs med slegge! hehe... men takker for svar... Ahhh... Ingenting er som litt vold:)
handyandy Skrevet April 25, 2006 Forfatter Skrevet April 25, 2006 slo på selve gjennomgangen til bærekulebolten ja(fra siden). Men trengte et par kakk ovenifta ned på selve brua også før den slapp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå