oas3k Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 jeg har noe rust rundt vindus kanten på førere døra, man kan så vidt se at det er litt boblete og så har jeg litt rust under døra på selve bilen og ikke på døra. den sist nevte er litt større og man kan tydeligt se rusten. Jeg har også litt små rust andre steder. noen som kan si meg ca hva det vil koste å fikse dette grovt sakt. er det snakk om et par tusen elelr et par ti tusen. også om dette må gjøres fort elelr om det kan vente et par månder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Er ikke dette garanti??? Men det blir fort dyrt på et lakkverksted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas3k Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 tror ikke jeg får noe garanti på det , er ikke noe gjennom rust akurrat. Noen som driver med sånnt her, kan eventuelt legge opp noen bilder når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 en så ny bil skal ikke ruste. En kompis sin E46 325 rusta litt forskjellige steder, fikk alt ordnet på garantien.. Men det koster fort 2-3000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas3k Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 han hadde kanskje en tidligere versjon, min er jo trost alt 6år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå