Stig Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Hva er en 92 mod 740 kjørt 125 000 verdt? Vellholdt og voksenkjørt... Noen som har kjenskap til denne motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 trodde du mente volovo før jeg klikka meg inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Jeg også men verdien.. hmm.. er ikke så langt inne i 7-serien...noen andre som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Her er en guide til E32 http://www.autopower.se/begagnatguiden/e32/default.asp E32 740 er en sjelden bil i Norge men det er helt klart det beste motoralternativet.Bruker feks litt mindre bensin enn 735...Og motorkonstruksjonen er nyere og bedre enn feks 750. Denne motoren M60B40 ble også brukt i E34/E38/E31 senere utviklet til M62B44 som også ble brukt i mange modeller. Konklusjonen er:dette er en bra motor ja. Pris er selvfølgelig vanskelig å vurdere iom att det er så få slike i Norge men den ligger kanskje midt mellom 735 og 750. Er dette en bil som ligger ute på markedet?Annonse link? Ok fant en her http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= Den syns jeg faktisk var nokså billig,og så ser du att den ikke er "ungdomskjørt".Den har jo "fine" ballonghjul hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 den har gått halvparten av alle de andre 7-erene ute... skal høre med en kompis av meg som kanskje er int. bilen er verdt over 160.000 men spørs om du får så mye.. Håper det... en veldig god bil... Mht motoren er dette den beste man finner i E32. Mye mer moderne en de store 6'erne og like rask som 750... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå