Aama_Racing Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Heia Norge!!! Nå ser du hva Politiet prioriterer!! Les det og kos dere:P Rene påskekrimmen http://www.rbnett.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060424/LOKALNYTT/104240003/1011/CUPQUIZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Haha.. ja jeg skrattet godt idag tidlig når jeg leste budstikka. Makan til "ikke sak".. Ærlig gtalt, det må da være viktigere ting politiet kan etterforske. Det eneste som ble skadet her var diverse bakdekk... La nå ungdommen få burne litt, i alle fall når det foregår på et slikt område. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 haha! knall bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 trur jeg og hadde blitt frustrert vist jeg hadde stått i fergekøa og folk drev og røykla område rundt meg.. greit man driver og herjer, men jør det no sånn at man ikke plage andre da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Hadde vært greit på kvelden uten folk,men jeg hadde aldri tørrt å holdt på sånn med masse folk,mister tross allt lappen tvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Hehe Kjempetøfft. Fortsett sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 var fra 9 på kvelden til litt utover natta, og fergekøa ligger langt fra plassen vi holdt på, hvertfall 100m ifra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lhstrand Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Rock on!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 var fra 9 på kvelden til litt utover natta, og fergekøa ligger langt fra plassen vi holdt på, hvertfall 100m ifra.. var du en av dem...det er vel ikke bimmern din det er snakk om....hehe stå på gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 håpløs ungdom Skrevet av: romsdaling, 24-04-2006 09:16:17 hater slike folk som ikke har noe å gjøre en å ødelegge for andre. hadde det vært opp til meg å bestemme så hadde jeg tatt den ene for å banket den andre. + at de må betale for å få fjernet sporene. Svar på kommentar | Varsle blir så provosert. kunne skytt mannen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Haha.... konge... ingen som har film a? Synd det var en politimann som observerte dette da... får sikkert litt etterspill... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 håpløs ungdomSkrevet av: romsdaling, 24-04-2006 09:16:17 hater slike folk som ikke har noe å gjøre en å ødelegge for andre. hadde det vært opp til meg å bestemme så hadde jeg tatt den ene for å banket den andre. + at de må betale for å få fjernet sporene. Svar på kommentar | Varsle blir så provosert. kunne skytt mannen Word... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå