BMW_JP Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Noen her som har satt bilen sin bort å fått lakkforsegling / cartec på den? Ble resultatet bra? Fikk vekk vaskestriper/riper, småriper? Har du før / etter bilder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Ja, jeg har gjort det engang. Bilen min er polert flere ganger med cartec, og med waxguarden til cartec. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW_JP Posted April 25, 2006 Author Share Posted April 25, 2006 Ja ble det bra? Gjorde du det selv eller satte du den bort? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Det ble veldig bra! Gjorde det hos en kompis som har alle produktene til Cartec hjemme. Mye jobb! Vaske, tørke med pusseskinn. Så polere hele bilen, så pusse med microfiber. Så vaske igjen, få av støv osv. Tørke og så på med waxguard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peoplez Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 syns d er kjekt å polere bil eg, så eg gjør det ofte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts