Øystein E30 M3 Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Hei! Sikkert 1000 andre som har spurd om dette men:) Jeg tenkte jeg villa ha bilde av bilen på profilen min men fikk det ikke til!! Fikk redigert ett bilde tatt med dårlig oppløsning fra en mobiltlf og klarte til slutt å få det under de begrensningene som er satt! Men hva gjør jeg etter det? Hva må jeg skrive der det står URL osv:)?? Jeg er ikke spessiellt god med data så prøv å forklar det enklest mulig:) Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Enkleste er vel å gå på "Din Profil" under forum. Helt nede er det en knapp der det står "Bla gjennom" Trykker du på denne så får du opp et filvindu der du kan finne bildefilen på din PC som du vil bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Ja det var det jeg prøvde på men fikk det ikke til! Noe anelse på hva jeg eventuelt kan ha gjort feil? I følge "egenskaper" på bilde jeg brukte så skulle det være lite nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Riktig filformat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 jpeg mente jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Det er bare tre ting den sjekker: -fysiske dimensjoner på bildet -selve filstørrelsen (kb, etc) -filtype Hvis du mener du fyller alle de kriteriene som står på profilsiden for profilbilde, så kan du sende bildet ditt (det -originalbildet-) til meg, så skal jeg fikse biffen for deg -> christian [AT] chrzz [DOT] no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Høres bra ut:) får ikke denne jæ... bluetooth`en på denne pc`en her til å virke for øyeblikket men skal se om ikke jeg for sendt det bilde til deg om ikke så lenge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Har du sett:) Jeg fikk det jo til selv:) Nå er jeg nesten litt stolt:) Er ikke noe data ekspert kan man si!! Men takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå