Fredd Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 320i 84mod gått ca 233000. har vært i daglig drift frem til nå nylig da dne ikke gikk igjennom på EU- selges som komplett dele bil eller kan selvfølgelig fikse en kopp på støtdemperen som jeg fikk en trer feil på pga at dne var rustet nesten istykker så demperen kunne falle ned å låse dekket, men demperene i seg selv er det ikke noe gæli med. Mye bra deler som dempere, clutch, 8 dekk på felg, nye vinterdekk kun brukt litt i vinter.Lite rust på bilen å bra karosseri, litt lsiten motor trenger overhaling. selges komplett som den står for 5000kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredd Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 feil på Eu i tilegg til nevnt i teksten er avgass, ulovlige lyspærer??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Stand på motor/drivverk? Årsavgift betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredd Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 motor å drivværk er over 20år å det vil jeg tro merkes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Pris bakre eksospotte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredd Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 skal ikke selge del for del enda men du kan få en pris på den derosm jeg behøver å måtte selge del for del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Årsavgit betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredd Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Dersom bilen er uten takluke og har to dører, så er jeg interessert. Hvis den ikke står for langt unna østlandet, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredd Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 den har ikke takluke å den har kun to dører ja. den står på Hamar da er vel ikke så langt unna østlandet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Er den i såpass stand at den kan kjøres fra Hamar til Notodden, eller må den hentes på henger? Har det vært skilt på den i år? Kan den evt. hentes i morra kveld (1.mai)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredd Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 fikk en treer feil på den koppen ved støtdempertårenet som holder demperen så sånn sett kan den likosm ikke kjøres men jeg har da kjørt med den på hompeteveg uten at jeg har merka noe. sånn sett bør dne hentes på henger kanskje men ekke sikker på langt det er til notodden jeg:P det har vært skilt på den helt fram til for ca 14 dager sia.dem er nå levert å ødlakt. om den kan hetes i dag tja..viss du gir meg 5000 forn kan du hente den i kveld skulle jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredd Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 sorry ser nå at det er 25mil, men den kan det nokk men det ville vel ikke vært lovlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Sjekk mailen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg