PerEklund Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Er denne sprekken ubetydelig, eller er felgen bare søppel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Send bildet til: christian [AT] chrzz [D0T] no så skal jeg zoome inn og fikse utsnitt for deg, samt legge det ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Er felgene ubrukelige eller er skaden "ubetydelig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Kan vel brukes, men få gutta som legger om dekk for deg til å lime det fra baksiden med den flytendes gummien som smøres på felger som lekker i felgkanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Kan vel brukes, men få gutta som legger om dekk for deg til å lime det fra baksiden med den flytendes gummien som smøres på felger som lekker i felgkanten. Jeg skal kjøpe felgene...og lurer på om det er noe vits i å kjøpe dem, da de har denne sprekken. Prisen er 2200kr. Dekkene er ok. 17 tommer, 40 profil Go for it? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Viss det er snakk om åkjøpe ville jeg gitt f...., Trodde det var dine og du ville tyne dem lengdst mulig før du måtte bytte dem ut jeg. Problemet er at det er nokså tvilsomt om du klarer å skaffe 1 ny felg som er lik når den takker for seg. (Nye 17" felger får du for ca. 1000,- stk. og oppover, da har du også kjansen til å skaffe en lik om noen år viss noe skulle skje.) En eldre og rimelig felg som du viste her, vil det være vanskelig og dyrt å anskaffe noe liknenes av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Ikke kjøp!! Det kommer du til å angre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Ikke kjøp!! Det kommer du til å angre på. Da dropper vi det... Hva sies om så og si strøkne Brock B1 felger med litt slitte dekk bak og nesten nye framme til 4500kr? 16*9 framme og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Det siste hørtes ut som et 100ganger bedre kjøp. "go for it" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 eni=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå