Diggern Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Legger ut noen bilder til jeg etter en tur i vaskehallen \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 NICE. Jeg likte stylinga, felgene og bilen generelt så meget fett ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Bilen din er super nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Bilen din er super nice Takk takk det samme til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Det er ikkeno som nyvaska bil! Lekker slede. Kosta vel ikke allverden på svenske skilter? Som en norsk 316 E46, tenker jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Deilig det ja... Vet ikke hva en 316 begynner på jeg,men det er nok ikke langt ifra Du få endel mer for pengene her borte kan du si :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Pent åssen kan du kjøre på svenske skilter? skule gjerne jeg gjort også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 *juks å kjøpe bil i sverige* hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Grooomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Pen bil. Men det er noe feil.. Ja-hvor er krom-grillen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 Krom grillen har aldri vært der og kommer nok heller aldri til å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 *juks å kjøpe bil i sverige* hehe. Juks nei,det er så digg å bo her borte og jobbe i norge så,snart kommer sommern også,da blir det digg her skal jeg si deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 Pent åssen kan du kjøre på svenske skilter? skule gjerne jeg gjort også Bare til å flytte til sverige det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå