Custom Edition Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1083417 han har jammen vært flink til og bygge bil med tanke på at automote har bygd denne for Lenge siden.. i tillegg har den jo å blitt priset opp "endel" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 frekke folk, mener og huske jeg har sett det bildet med telefon på felgen før.. men for en pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 stiiiiv pris ja.. hva john h solgte den for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 styg bil.. styggere pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 stygg bil? en av de flotteste E36ene som triller på veiene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 noe av det styggeste jeg har sett det ser .. skrekk og gru... men smaken er jo som baken.. delt... ja .. og det må man respektere .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Se her ja..skal selges nå..Ser ut som om han nesten har kopiert salgsannonsen min, men det var jo en meget høy pris! Da eg solgte den fikk eg ca 90000 for den men det var uten noe anlegg og ikke nyoverhalt motor da.. Bilen var forøvrig nybygd i februar i 2005! Setter litt spm. tegn ved km.stand..se min gamle annonse http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13852 Og Telefonen er MIN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 kjørt 1000km, på hvor lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Annonsen hadde vel stått en tid før eg solgte den, var kjørt 176500 da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 så han har rygga litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 hehe. Er jo bare å ringe han og spørre om -nøyaktig- kmstand det. Høre om han er en stor eller liten tulling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 grøss og gru den bilen er fæl! 130000kr for en 318i? jaja ok! Men mye tullanonser ute å går for tiden med tanke på km-stand og gamle/nye biler. Blir irritert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Faktisk, så er det nesten best å forhøre seg her på forumet om noen har hørt om den og den bilen først, eller om det er noen her som faktisk har eid den før. Eneste "problemet", blir at hvis man peker til en salgsanonse, så kan i teorien noen andre her snappe den opp før deg.. Ikke akkurat pent.. eller hyggelig.. men ikke alle her i verden er født med samvittighet og høflighet (anklager selvsagt ingen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Jeg synes at fronten på den bilen var ok.. men bakenden ser ut som en katastrofe... huff.. men men.. smak og behag:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 alt på den bilen der var katastrofe! inkl prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå