Gå til innhold

John H`s gamle 318 er visstnok "nybygd" av ny eier


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

synd :S Var grei nok bil det der :) Litt for mye styling for min smak , men mange som liker det der utenfor forumet jaffal :P Folk her kan det å rakke ned når dem ser noe stygt :( La folk drive med bilen sin uten at dere spytter på drømmen da folkens! Holder med å si at det ikke er deres smak! Min bil er jaffal viktig for meg og har sterke følelser for den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert han har kjørt så mye med den etter han kjøpte den?

La oss ta ett eksempel:

Han fikk kjørt litt, og den EGENTLIGE km/stand er la oss si 178 537km..

Det er SVÆRT mange som runder av km-stand før de selger biler..

Selvfølgelig: Det er mer normalt å runde av OPPOVER enn nedover for å få ett rundt tall, men han har kanskje valgt å gjøre det sånn?

Det er sikkert ikke snakk om mer enn ett par tusen km forskjell, og for det jeg vet, så står kanske den ekte km-standen på speedometeret!

Sjekk med fyren om han har den korrekte km-standen, og om det er den so står på speedoen før dere henger noen her!

Uansett så er det opp til kjøper (om noen akter å gi så mye for den) å sjekke ut km-stand ved kjøp..

Og hvis den ekte km-standen står på speedomeretet, så er dette ingenting å lage sak om.. Da ser jo evt ny eier den rette km-standen når han er å kikker på bilen..

Ikke for å annklage noen nå, men bare sier det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...