Tomcom2 Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Olje, kjølevann og spylevæske lysene min lyser hele tiden Noen som har litt greie på hvor feilen mest sannsynligt er? Takker for svar på forhånd Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW_POWER Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Olje, kjølevann og spylevæske lysene min lyser hele tidenNoen som har litt greie på hvor feilen mest sannsynligt er? Takker for svar på forhånd Har du sjekket at du har riktig nivå da? kan være mye dritt på kontaktene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomcom2 Posted April 26, 2006 Author Share Posted April 26, 2006 Ja ja jeg har sjekket alt ikke noe dårlig kontakt heller.. Må jeg skifte alle da? kan ikke det lett bli dyrt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW_POWER Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 sjekk med gsbildeler.. det er ikke sikkert det er så dyrt.. men det var litt rart att alle måleren skulle kutte samtidig.. eller har det kommet en etter en? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomcom2 Posted April 26, 2006 Author Share Posted April 26, 2006 Jeg har nettopp kjøpt bilen når jeg kjøpte den var det bare olje lyset de 2 siste kom litt etter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts