erlend_p Skrevet April 26, 2006 Skrevet April 26, 2006 Drev å vasket og ryddet litt i bilen, og fant ut at jeg skulle se hvordan det så ut under skinnposen til girkulen. Der under fant jeg en rar ledning som jeg ikke skjønner hva er til, ser nesten ut som en tv kontakt, slik som er på paraboler. Noen som vet hva den er til?
erlend_p Skrevet April 26, 2006 Forfatter Skrevet April 26, 2006 ja.....det er jo en mulighet, men jeg har ikke noe ekstra antenne noe sted. Har rygge sensor, så jeg lurte på om det kanskje kunne være mulig å koble en "skjerm" på den kabelen, som indikerer hvor nære jeg er det bak, og på hvilken side. Nå bare piper det fortere og fortere jo nærmere jeg kommer det bak.
erlend_p Skrevet April 26, 2006 Forfatter Skrevet April 26, 2006 ok, da er det vel til telefon da. Takk for svar.
freidur Skrevet April 26, 2006 Skrevet April 26, 2006 Riktig at det er til telefon. Det er antennekabel for å få bedre signal til den eventuelle GSM 900-telefonen du bruker enten original eller hvis du kobler til et annet bilmonteringsett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå