Gå til innhold

Lakkering i Trøndelag

RWDF
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet om noen bra (billige) billakkerere i Trøndelagsområdet?

Jeg trenger å få fjernet noe rust og lakkert opp bilen, for å få den strøken. Har vært innom Roars billakkering på Heimdal i Trondheim, og han anslo 20.000 + moms. Var også innom Tiller bilakkering, og der ble det anslått 17.000 + moms.

Kanskje noen får til en snillere pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roars skal være bra, ja. Han holder til på Heimdal, i Industriveien. Hans visittkort ligger på J.O. bildeler...

Skal styre unna Fossegrenda og Selsbakk.

Har også hørt at Tiller skal være dårlig, noen som vet mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos han som holder til ved dora ved lade. Roger tror jeg han het han som dreiv det. Jeg var ikke imponert over arbeid og kundebehandling. Tok med arbeidet til en annen lakkeringsverksted og de bare lo av arbeidet han hadde utført. Hadde sikkert ledd jeg og men siden det var min bil ble det liksom ikke like gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos han som holder til ved dora ved lade. Roger tror jeg han het han som dreiv det. Jeg var ikke imponert over arbeid og kundebehandling. Tok med arbeidet til en annen lakkeringsverksted og de bare lo av arbeidet han hadde utført. Hadde sikkert ledd jeg og men siden det var min bil ble det liksom ikke like gøy.

Var det sånn rehabiliterings-bedrift? Det er det jeg skal innom nå snart. Får se hva de sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han jeg var innom holder til på andre siden av veien( mot obs lade). Var innom det rehabiliterings greiene etter jeg hadde vært hos roger. Var rehab-bedriften som sto og lo av arbeidet. De på rehab-bedriften fikk jeg veldig godt inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...