miky Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 hey. er interisert i facelift til min 85mod E30. de som står høgst på listen er front plate og front fanger og de som må til for å bygge om fronten. også de som må til for å bygge om bakfangeren om prisen er grei. kunna også tenkt meg 2 mørke framsjermer, men alt av interesse om dem er rustfrie osv. kvite blinklys framme og på siden er også av interesse. ekstra utstyr og andre artige deler kan også vere interesankt har dere nåke so rop ut, kjekt med priser også Link to comment Share on other sites More sharing options...
3XXTouring Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Har DE-lyktene! int? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOREBMW Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 jeg har alt til faceliften.har en hel bil faktisk.du får komme med et bud,vet ikke hva det er verdt jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
miky Posted April 27, 2006 Author Share Posted April 27, 2006 E30mato: DE-lykter? ka type lykter er de? TOREBMW: da har du vell alt da, som fangere framme og bake, osv? er vertfall interisert i fanger framme og frontplata. de so må til å bygge om framme. har ikkje peiling på ka de er verdt. hadde vert fint om du kunne lakt inn bilde av heile bilen kansje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
3XXTouring Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 de lykter er den nyetypen lyker.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miky Posted April 28, 2006 Author Share Posted April 28, 2006 E30mato: linse lykter da eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
3XXTouring Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 jess! er det! Int? Link to comment Share on other sites More sharing options...
miky Posted April 28, 2006 Author Share Posted April 28, 2006 jau, er no interisert ja, ka pris du hadde tenkt deg da? har ein linse lykt på jobb liggandes da, men du selger vell bare sammlet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
miky Posted April 29, 2006 Author Share Posted April 29, 2006 opp ingen som har nåke meir? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOREBMW Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 jeg kan legge inn bilde i morgen..det er en 318 89 mod.den er sort av farge Link to comment Share on other sites More sharing options...
miky Posted May 1, 2006 Author Share Posted May 1, 2006 jeg kan legge inn bilde i morgen..det er en 318 89 mod.den er sort av farge ja okej, høyres bra ut:D er svart min også, so de vill sikkert passe fint. men der e vell forsjellige type svart også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bare_egil Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 jeg kan legge inn bilde i morgen..det er en 318 89 mod.den er sort av farge 2 eller 4 dørs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 har seidl front fanger og rieger bakfanger til salgs! er du interesert? mail meg på viperanimations@hotmail.com isåfall:) (de er nesten ikke brukt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts