Raver^ Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Har liggende 4stk 17" BMW Motorsport felger..Felgene er så og si helt strøkne og dekkene som sitter på er nesten ikke brukt..Dekkdim. er 235,40,17.. Selges for 5500,- Tlf: 47620058 Christian Aadal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wcbthomas Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Har du mulighet til å sende felgene på en grei måte da? Er kansje litt langt å kjøre for å hente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Pris,, kunne hatt noen spinne felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 vil du bytte jevnt mot 18" ac scnitzer felgene mine? Se annen salgstråd her på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 Vet ikke hvor mye det koster å sende 4 felger??Men det kommer i tillegg til den prisen som står iallfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 vil du bytte jevnt mot 18" ac scnitzer felgene mine? Se annen salgstråd her på forumet! Jeg har allerede ett sett med noen 19" Inter-Tyre felger så det blir nok dessverre ikke aktuelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 hvor i landet ligger evje omtrent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 hvor i landet ligger evje omtrent? Aust-Agder..omtrent 6,5 mil nord for Kristiansand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Da har jeg handlet disse felgene, som jeg kommer til å bruke til banefelger på GT'en. Å både felger å dekk, var akkurat som beskrevet av Raver^ . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 Da har jeg handlet disse felgene, som jeg kommer til å bruke til banefelger på GT'en. Å både felger å dekk, var akkurat som beskrevet av Raver^ . Fint at du var fornøyd iallfall da .. Du får slenge ut noen bilder etterhvert som du får satt de på bilen da, kunne vært artig å sett hvordan det ble;).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå