handyandy Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 monterte simons effektanlegg på min e36 318 i går... Ble helt sykt fet lyd!! Men er litt nervøs da jeg skal ha bilen på EU-kontroll i løpet av mai. Noen som har erfaringer her? Er vel et visst db nivå man ikke kan overstige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Jeg hadde simons på min 318. den gikk rett igjennom eu godkjenning uten noen spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Fet lyd betyr ikke at den ikke går igjennom EU-kontroll. Simons er heller ikke av de anlegg som bråker/lager mest lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Det skal følge med godkjenningspapirer på ett effektanlegg.Men tror ikke biltilsynet er så nøye med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 det dei er jevla nøye på et lyd nivået, db. nivået. visst det er for høgt blir det ikkje godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Jeg hadde simons på min 318. den gikk rett igjennom eu godkjenning uten noen spørsmål. Samme her. Jeg ville vært mer bekymret for avgass enn lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Jeg hadde simons på min 318. den gikk rett igjennom eu godkjenning uten noen spørsmål. Samme her. Jeg ville vært mer bekymret for avgass enn lyd.. ja, men visst lydnivået er over 84db, eller ka det er. så blir det ikkje godkjent, ikkje faen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 jeg har ingen problem med avgass og/eller lyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 jeg har ingen problem med avgass og/eller lyd... ikkje verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Jeg har Simons på min, og det har ikke vært noe problem! Regner med det er samme anlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Er spent på Scorpion anlegget mitt jeg... Men feit lyd da .... *glise* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Classs Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Min bil målte 86db, og verken verkstedet eller biltilsynet sa noe på det når jeg godkjente bilen for en drøy måned siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazed Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Er spent på Scorpion anlegget mitt jeg... Men feit lyd da .... *glise* Jeg hadde Scorpion STM på min 91 320i/E36, og det gikk fint. Forskjellige bilmodeller er typegodkjent emd forskjellige støykrav. Kompis av meg fikk mangel med samme potte på en Golf 3, og den bråkte vesentlig mindre. Innbiller meg kanskje at det står noe om dette støykravet i vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Kata'n tar seg av avgassene... Under eu ser de bare at eksosanlegget ditt er helt. Eff anlegg er ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå