bmwrasaren Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Sorry for dårligt bilde. Kommer bedre og flere i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Tøøøøøøøft! Laga vingen med aluminiums/stålplater, og ei plateknekke eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 Tøøøøøøøft! Laga vingen med aluminiums/stålplater, og ei plateknekke eller? Kjøpte den av en som lager. Ga 1000,- for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Stikker bortom med baklyktene en gang i neste uke jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Kul den der Går'n no bra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Skal du kjøre kl 1 i år eller? Neste helg på Momarken? Dit skal vi også, søskenbarnet mitt skal kjøre kl 1 i år med en 240 evo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 Skal du kjøre kl 1 i år eller?Neste helg på Momarken? Dit skal vi også, søskenbarnet mitt skal kjøre kl 1 i år med en 240 evo. Ja skal kjøre kl 1 i år Tror ikke jeg skal til Momarken neste helg. Men 240 EVO i minste nasjonal! Den må vel gå stygg bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 Kul den der Går'n no bra da? Takk! Har ikke fått testet den enda. Mangler en tenningsmodul for å få den til å starte (skal kjøpe ny i dag) og jeg mangler mellomakslingen, den er inne til ombygging. Men fy søren som jeg gleder meg til den starter og går på fram! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå