Sevenord Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Hørte på p4/kanal24, eller hva det var: Det var observert en BMW i HØY fart som svinkjørte forbi alt og alle, før den senere lå i grøften og brant! Folk turte ikke nærme seg pga eksplosjonsfaren.. Noen som vet noe mer? Husker ikke hvor det var, men var "sørpå" en plass.... Ble litt nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Hørte dette jeg også, da jeg kjørte hjem fra jobb, men fikk ikke med meg hvor det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 oi er spent nå, håper det gikk bra med sjåføren da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 Mhm... var vel i 4-5 tiden det ble sendt på radioen tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 På Sotra? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=114264 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 På Sotra?http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=114264 Nei, det hendte visst tidligere enn hendelsen på Sotra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 stemmer det, hørte noke eg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Var bilen stjelt eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 De sa ikke noe om det på radioen.. Tenkte tanken selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 "svinkjørte forbi alt og alle"... er jo BMW d håper ingen personer ble skada da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå