Gå til innhold

SOMMERTREFF?


PålRot
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt bra skussmål om å kjøre på Sverige siden oppover til Mo i Rana når man kommer fra Østlandet. Visstnok bra veier med 100-110 soner hele veien! :D

Mener det var noen på CCN forumet som pratet varmt om dette etter fjordårets treff?

Noen som har kjørt der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det sliter så mye på dekkene, så nøyer jeg meg med å være tilskuer. Med relativt nye dekk til 1700,- stk, så er nok det lurest.

Men folkens...BMWCCN-treff på Mo søn. og man. Ikke glem det :wink: Meldt strålende vær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oddis:

Helt klart veldig bra veier, kjører der flere ganger i året..kontroller forekommer nesten ikke, så du får opp en bra gjennomsnittsfart der og da går det like fort som i norge( er lengre å kjøre sverige)

Jeg bruker å kjøre til konsvinger inn til torsby så er det bare å følge innlandsvegen til du ser skilt mot mo i rana..

Fin tur om sommeren det, du slepper en masse trafikk og drit og møkk som det er i norge, bare å slappe av og cruise oppover :)

Jeg elsker turen sør&nordover et par ganger i året og det er så digg å kjøre langt :) Kjører bare om natta da da er det omtrent ingen trafikk etter østersund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...