325 E36 Cab Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Så var sommeren kommet Til Tromsø også. I dag fikk jeg satt på nylakkerte sommerfelger. Bilde 1: Sånn di var når jeg kjøpte dæm Bilde 2-4 : Fikk di på i dag.nylakerte og med nye dekk Bildene er tatt med en mob og i dårlig lys, Så felgene er egentlig lysere enn på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 veit nu ikke helt... trur det hadde vært bedre med svart inni.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Hei cool Har du lakert de guld? tror de hadde vært kulere med søvl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 Gidda bare ikke ha di som alle andre... Sort...sølv... Tenkte lenge på sort. Men gikk for denne fargen heller. sendte di til lakkering med et bilde fra internett som referanse. Synest det blei bra nyanse i forhold til bil... Det er en slags gull farge med litt brunt i seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 pen bil ser den meget ofte på lufting i sentrum ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 Kansje fordi æ bor midt i sentrum... Ja blir ofte noen små turer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Bonjævel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 Og sier en som kommer fra ei BYGD ved navn NARVIK!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Kansje fordi æ bor midt i sentrum... Ja blir ofte noen små turer jepp, har sett bilen bruker stå parkert oppfor shell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 Ja bor i Grønnegt Hvilken farge er det på din E46 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 den er svart med chromeline og m3 felger (m5 på vinter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Ikke helt min smak..og fikset du opp felgene før de ble lakkert? De var jo mildt sagt kantkjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 var litt uvant me sånn farge.. bedre å se de i "real life" ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Ojj, de felgenne har jeg sett før ja, husker jeg makka meg på photoshop med de der Ble vell egentlig bra det der, men større bilder hadde ikke hvert å forakte nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E36 Cab Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 Ja felgene blei pusset opp. Nei synest di er flotte på bilen når man ser den "live" Men litt uvanlig med sånn farge, Men hvorfor gjøre som alle andre? Finnes vel så mange E36 så greit og ha noe som ikke er så vanlig -Fikk ikke til med større bilder Men men sånn er livet... hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå