Oxide Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Hei! Ønsker å kjøpe en frontfanger til E36 3-serie.... det er et pluss om den er alpina-blå, men ikke et krav.... Ring hvis du har en du skal selge, på 95830085. Eller send mail på josrygge@tiscali.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas85 Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 jeg har en til coupe hvis du er interresert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxide Posted April 30, 2006 Author Share Posted April 30, 2006 Er en coupe jeg har og ja... 92-modell! Endelig en som har... Hvor holder du til? Og hvilken farge er det på den? Selger du m lister eller? forsterkningen min er hel, så det trenger jeg ikke. Forresten, du har ikke en lockary(vet ikke om det er riktig skrevet(innerskjerm)) til høyre forskjerm og? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxide Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 Ingen som har? Har ikke funnet hos noen av huggerne i nærheten se... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannepanne Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 Har orginal front og bak fanger til e 36 coupe med lister til fronten. Selges kr 400 pr stk pluss fakt fra Finnmark. Har noen riper så du må nok lakke men så billige hele fangere må du lete lenge etter. Farge Madeira violett metallic Link to comment Share on other sites More sharing options...
compact Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 har e46 m3 look fanger til e36...den trenger litt arbeid,men du skal få den billig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts