DaggEn Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Har lenge gått å trodd d skulle bli fetere lyd i bilen min viss eg fjernet kat og satt inn strake rør men da eg idag stakk innom svendsen eksos i bergen så fikk eg beskjed om at de ville ikkje gjort d for d kom til å høres likt ut som en opel calibra uten kat. Må si eg ble litt skuffet. Noen som har peiling?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handyandy Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 fjernet kat på min gamle E30 325.. Ble sykt fet lyd!! høres ut som om du har minst 1000 hk! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 personlig liker jeg ikke når man fjerner kat... blir en sånn tom ratlenede lyd... ikke pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Litt økt effekt får du hvis du fjerner katalysatoren. 8-10hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Fjern katt;) Blir rå lyd! Men det kommer nok litt an på hvordan resten av eksosanlegget er også.. På min bil, merket jeg ikke så veldig mye mer lyd uten kat, men den ble litt råere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 Jeg har rustfritt effektanlegg fra kat og bak av type Scorpion.. E ganske grei lyd av den nå men vil fjerne kat men ikkje viss d ødelegger golyden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Tok av lydpotta i stad, det vart fin lyd, men fekk dotter i øyrene når eg kjøyrte.. så eg tok det på igjen... no skal eg til og ta av katalystatoren (berre for å teste) så reknar med at det blir liv i leiren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 blir rar tomlyd da en fjerner kat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Hmm....det blir altså en rar lyd da man fjerner kat'en og erstatter den med et annen effektanlegg? Har jeg aldri vært borti.. Fjæra kat på 2 biler, ikke merka annet enn grovere lyd.. Behagelig og god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 blir rar tomlyd da en fjerner kat. Så det er en rar tom lyd på alle biler før 1987 altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 blir rar tomlyd da en fjerner kat. Så det er en rar tom lyd på alle biler før 1987 altså.. hehe, mongo! har sett/hørt fleire kompiser som har gjort det, seinast en volvo 850, hørtes ut så bilen spydde da han kjørte (automat) blæææh blæææh. doven lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Mongo kan du være selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Mongo kan du være selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Mongo kan du være selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Mongo kan du være selv... off, nå fekk eg lyst på øl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå