///Molly Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Noen som kan gjøre bruk av denne? Det er en 518i fra-87,km 281000,forsvinnende lite rust,går som en klokke,soltak,alu på s.hjul,fint interiør,hengerfeste. Skilter innlevert,ingen skyldige avgifter bortsett fra veiavgift -06.Må Eu-godkjennes. Trenger nye dempere framme og nytt batteri.Skade i front,men enkelt å fikse.Bare å kaste fanger og rette litt..... Hentepris kr.3500,- Jeg hadde tenkt å bruke den som delebil til min M535i,men syns det er nesten litt for j**** å høgge den. Mye bil igjen!! Mobtlf 98259346,Bergen Herligheten!: Skaden framme: Her er ikke mye rust!: Motorrom: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Så jo ikke galen ut den Molly, går nok fort skal du se, var jo en som leitet etter E28 her inne for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Du har Pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Byen mellom de syv fjell! = Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 "Mobtlf 98259346,Bergen " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Hva skal til for å få prøveskilt på denne? Hva som skal til for å få den gjennom EU? andre mangler, enn det du har skrevet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 Prøveskilt er det bare å betale/hente hos Biltilsynet.Bilen er selvfølgelig fullt kjørbar... Mangler EU-test,men kan tenke meg at følgende kommer på "blokka": -Stødempere framme -Kan være noen foringer... -Sikkert ujevne bremser (bilen har stått i over 1 år..) -Noen bremserør/slanger (noen sett en EU-test uten sånn anmerkning?) -Altså,ikke rare greiene.... Skulle det være mer,ikke saksøk meg! Ellers er faktisk bilen hel & pen,litt trøbbel med å åpne bag.lokket.Treig lås,men inni er det ganske så tørt/rustfritt.. De tradisjonelle rustfellene på E28 er bra på denne bilen,som f.eks. støtdempertårn framme(jfr. bildene). Varmeapparatvifte virker ikke. Stereoanlegg følger med,R/CD-skifter. Helt sikkert glemt noe,det er jo litt seint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 Har bilen fremdeles. Ny hentepris: 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet August 13, 2006 Forfatter Share Skrevet August 13, 2006 Et par nye bilder: Dekk: Skaden på frontplaten: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Solgt,ja...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg