Blade Skrevet April 28, 2006 Skrevet April 28, 2006 Hei! Oj, her har det skjedd mye siden jeg har vært borte ja. Sikkert ingen her som husker meg men. Noen som har noen tips til litt enkel styling av E30? Bilen er senket 60-40 og har 16" TSW Hockenheim. Vil ikke ha noen Rieger-kit eller denslags, bare noe som er "clean" og tøft uten at det blir "hårete". Hvis gjerne bilder, og si ifra hvis noen vil selge meg en frontleppe eller noe. (Mulig jeg la denne i feil katergori men..) Bjørn.
Mpower20 Skrevet April 28, 2006 Skrevet April 28, 2006 Gå inn på Koed sin nettbutikk og kikk. Alpina, Hartge eller mtech. Mye snadder der ja!! www.koed.dk
Sevenord Skrevet April 28, 2006 Skrevet April 28, 2006 Om det er en faceliftbil, dvs med de nye fangerne, så trenger du i mine øyne ikke annet enn en Rieger Infinity leppe, og eventuelt noen moderate sideskjørt/bakfanger. Sjekk ut på koed du
oddis Skrevet April 28, 2006 Skrevet April 28, 2006 Et M-tech II glassfiber kopi kit fra Schmiedmann! Du finner ikke styling som ser bedre ut til en vanlig 3 serie, i mine øyne. Evt en IS leppe, eller en Infinity kunne også være en ide
Blade Skrevet April 30, 2006 Forfatter Skrevet April 30, 2006 Takk for svar folkens! Bilen er en 89mod shadowline. Hvor mye vil det koste (frakt osv) å bestille fra Danmark??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå