Sevenord Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Noen som har en formening om hvordan det blir? Blir det hele seende litt feil ut? (tenker fra siden da). Om noen har ett bilde av det hadde jeg satt svært pris på det https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Jeg har sendt inn bestilling, men har ikke fått noen bekreftelse på det, så det er ikke for seint å snu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Hadde en sånn på min e30, fant det svært tilfredstillende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Infinity er faktisk det eneste jeg finner pent i Riegers E30 sortemang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 helt greitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 kohl Trengte den siste bekreftelsen på at dette blir bra, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 kohl Trengte den siste bekreftelsen på at dette blir bra, hehe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Tror det blir bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Tror det blir bra jeg KaNon, men det er vel mykje brukt styling å få tak i til e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 jeg har prøvd, men nå gidder jeg ikke lengre... Er masse slike mindre pene frontfangere og slikt, men det er ikke interresant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Gå for M-tech II, blir du skuffet da så er ikke E30 en bil for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 Nei er enig i at det er sinnsykt pent Men tror denne leppen vil gjøre nytten Billigere og enklere også, spes mht lakkering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå