Peoplez Skrevet April 29, 2006 Skrevet April 29, 2006 Lurer på en ting, eg har en 520ia M-tech, og eg ser det at bilen har et annet eksosannlegg enn standar 520ia. bedre? lyd`? det er syrefast også.
Mpower20 Skrevet April 29, 2006 Skrevet April 29, 2006 Meget mulig det du. På min gamle E30 så er d også M-tech og står orginalt grommere bakre potte m chrome stusser samt litt grommere lyd. Er forøvrig rustfritt.
TJ Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 Om det er bedre enn det "vanlige" kommer vel an på hva du legger i ordet bedre. Det ser jo for det første mye bedre ut, i og med at det har større utblåsning. Lyden er nok ikke veldig forskjellig fra det originale, men hvis du legger godviljen til så er det nok litt mørkere lyd i det. Mener også å ha hørt at dette er et sportseksosanlegg, men tar et lite forbehold der. Er ikke helt sikker. Men er sikkert andre her inne som vet dette.
Ellingsen B. Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 Jeg tror på Mtech E39 så er det bare annen stuss og at lyden er lik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå