ArildJr Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Skal ned til tyskland nå i slutten av mai på fyretur med jobben. .Tenkte å hoppe av bussen på vei hjem å plukke med meg en bmw. Lurte derfor på om noen her har gjort det før og da gjerne har tips og triks på dette. Noen som vet hvor du finner bra biler på nett, gjerne litt oppstyla med felger osv . Jeg har sjekka endel ut på autoscout24.de og mobile.de Hvordan betaler jeg bilen der nede? Må vel ha litt dollar på lomma men jeg tenkte å hente bil inntil 50000 der nede, en e36 320 coupe eller noe lignende. Hva må jeg ha av papirer med til tyske og norskegrensa, må du ikke ha noe eksportpapirer på det? hvor får jeg ordna alt? Skal til kiel, noen som vet om forhandlere eller plasser å oppsøke der som er bra på bruktbiler? Takk på forhånd for hjelp. mvh Arild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 www.tyskland.org Masse info der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Vet at www.bmw.de (gebrauchtwagen) har endel biler fra BMW forhandlere i hele tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå