Betakaroten Posted April 29, 2006 Share Posted April 29, 2006 Passer ledningsnettene på disse motorene overens? Skal sette i en b20 motor i en e30 med ledningsnett fra en b23. Må jeg bytte ledningsnett i samme slengen? Eller holder det med å skifte hjernen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
knooot Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 jeg har brukt ledningsnett fra b20 på b23 motor med hjerne fra både b20 å b23, så dette fungerer sikkert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwfanatic Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 jeg kjører med b23, med b20 ledningsnett og hjerne Link to comment Share on other sites More sharing options...
propan Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Det er samme innsprut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Betakaroten Posted April 30, 2006 Author Share Posted April 30, 2006 okay. var det jeg tenkte. Takker for svar, da skal jeg begynne å skru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxxsonics Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 er det ikke forskjell på ledningsnettene før 88 modell a?? eller tar jeg feil?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
propan Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Jo ett med kald start dyse og en uten-men det er samme motorene så det han ingeting å si. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerlars Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Det uten bruker tilskuddsluftventil da eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
propan Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Ja,ligger en sak under innsuget som reagerer på kjølevann på begge,men det uten gir mer bensin på standard dyser-derav ingen kalsstart dyse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts