RenZor Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Selvfølgelig sovna jeg av på lørdag da jeg skulle til lånke på biltreff og ble litt stressa. På vei gjennom byen fulgte jeg ikke helt med, å plutseli blinka det i en fotoboks. Jeg hadde jevn fart (mener jeg å huske) og nåla viste litt over 60. Dette er i en 50-sone. Hva tror dere bota blir? Speedometeret viser litt for mye + at de trekker fra noen prosent på målinga? Forbanna drittboks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=21435 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 60 km/t eller lavere t.o.m 5 km/t kr 600 0 60 km/t eller lavere 6 t.o.m 10 km/t kr 1600 0 60 km/t eller lavere 11 t.o.m 15 km/t kr 2900 1 Okei. Men hvor mye feilvisning er det på speedo? Og hvor mye trekker de ifra på målinga hvis de gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 blinker alltid fotoboksen når du blir tatt bilde av? glemte meg av i går å kjørte i ca 80 i 60 sone. men så ikke noe lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 blinker alltid fotoboksen når du blir tatt bilde av?glemte meg av i går å kjørte i ca 80 i 60 sone. men så ikke noe lys. Tror du er ganske sikker hvis det blinker, ja. Fotobokser er ikke alltid aktive så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 blinker alltid fotoboksen når du blir tatt bilde av?glemte meg av i går å kjørte i ca 80 i 60 sone. men så ikke noe lys. du merker visst du blir blinket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 ja tro meg, fotoboks-blink om natta er direkte livsfarlig, jeg lå bak en bil som ble knipsa bilde av, og jeg så ikke en dritt! de boksene gjør jo natt til dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 Noen som vet hva jeg spør om da? Hvor mye trekker de ifra på målinga? Og hvor mye feilvisning er det på speedometeret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Kjeme ann på.. Men tipper rundt ein 3-4 km/t trekker dei fra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 tipper ikke de skriver av noe, for boksene har forhånds avtrekk før den tar bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 5 % er vanlig. På alt av fartskontroller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Når det gjelder fratekk trekker det du blir målt med automatisk av sikkerhetsmarginen. Gjelder laser, fotoboks og radar. Veit dette fordi jeg mista lappen på moped og dermed snakka med NAF advokat i håp om et lite smutthull. Men altså er farten som står og blinker på skjermen den farten du får bot for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Ganske godt gjort å miste lappen på moped pga fart da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Ganske godt gjort å miste lappen på moped pga fart da =) Hehe, her må jeg si meg enig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Hehe.. Har blitt fotografert to ganger, men ikke fått noe brev i posten. De som har vett på det sier at det her i området bare er ett kamera som rulerer på fire-fem bokser.. Ergo så blinker det i blitsen, men det blir ikke fanget på film.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå