Bjørn 320 Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Etter at eg gjorde eit forsøk på å spinne på asfalten har det komme ein ulyd i servoen. Høyrer det viss eg har veldig låg fart eller står i ro og vrir på rattet. Er omtrent som den lyden som alltid har vore der, berre ein del høgare.... Nokon som har ein bra idé? 320i, 1997-modell Sedan... Edit: Svinga sikkert litt hardt når eg skulle prøve å spinne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
elementz Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 fyll på med servoolje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakon Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Jepp. tror det skal ordne seg da. hadde samme problemet i Leiebilen jeg hadde i Sør Afriak nu i påsken... var bare å fylle på så gikk det seg til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn 320 Posted April 30, 2006 Author Share Posted April 30, 2006 Ok Kor er tanken? Såg etter den, men fann ikkje? Edit: Er det den som sit omtrent rett under luftfilteret, ein smule lenger bak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil 323i E36 Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Ja. Skal vel stå "Only ATF-oil" eller noe i den duren på lokket også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedi Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Ja. Skal vel stå "Only ATF-oil" eller noe i den duren på lokket også. Eller "CHF 7.1" med grønn lapp, for eksempel - og da skal det IKKE være ATF-olje på.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn 320 Posted May 1, 2006 Author Share Posted May 1, 2006 Bør eg få fylt på olje så fort som mogeleg? Gjer det noko om eg køyrer ein dag eller to med det slik som det er no? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Det går bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn 320 Posted May 1, 2006 Author Share Posted May 1, 2006 Ok, godt å høyre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn 320 Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 Fylte på olje i dag, men hadde ingen effekt Fleire gode forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn 320 Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 Bumpelibump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedi Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Fylte på olje i dag, men hadde ingen effekt Fleire gode forslag? Skulle nesten trodd at pumpa di va fucked up.. Men rart at lyden skulle komme etter en liten burn-out?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn 320 Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 Fylte på olje i dag, men hadde ingen effekt Fleire gode forslag? Skulle nesten trodd at pumpa di va fucked up.. Men rart at lyden skulle komme etter en liten burn-out?? Ja var det Skal innom verkstad i måro, så får me håpe dei finn feilen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn 320 Posted May 5, 2006 Author Share Posted May 5, 2006 Var servo-pumpa som hadde takka for seg. Fekk skifta i dag, vart god som gull... Edit: Servopumpe sjølsagt, ikke abs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts