montesi Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 har en 523 i 96`(e39). det siste året har jeg slitt med at hver gang jeg har skrudd på tenninga må jeg skru ned volumet fra maks, skru på balansekontrollen for å få lyden sentrert og skru ned bass fra maks til medium. spilleren begynner også lett å hakke når den har spillt en halvtimes tid. det har også hendt noen ganger at lyden blir helt susete, for så å fade ut. kan noe gjøres, eller må jeg kjøpe ny cd/radio. hva koster evt dette, og vil det bli en slik som har vært i fra før av, eller ny modell? er det lett å få tak i brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Hørtes ut som et spøkelse! Eller smånisser, slike som også lager knuter på headsette i bag'en.. Neida.. Men det høres memoryen til spilleren ikke er i funksjon. Kanskje det er brudd/kontaktfeil. Men kanskje ikke. Normalt blir jo klokken nullstilt, balansen helt i senter og volumet på veldig stille når den mister memory-spenningen. Du bør nok begynne å spare ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå