Sir Hofstad Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Er det noen som kan dele erfaringer med senking av E34en sin med meg? Lurer på å investere i KONI-settet til motortechnic, og skulle hatt noen råd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan C Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Har kun byttet fjærer på min Touring. Kjøpte H&R 45/10mm fjærer på Powerzone. Har kun montert foran foreløpig, siden min bil har nivåregulering og jeg ikke vet helt hvordan det fungerer når det gjelder demontering/ montering av det systemet . Ihvertfall så syns jeg den ble akkurat stiv nok foran, komfòren og brukervennligheten syns jeg er veldig bra fortsatt. Kunne kansje ønske den var en ørliten tanke lavere, så senkeskåler er til vurdering . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Hofstad Posted April 30, 2006 Author Share Posted April 30, 2006 Takk for svar! Det settet jeg tenkte på senker 40/40 pluss at det er korte koni dempere. Altså litt mindre enn dine fremre. Men det vil da vel holde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts