Gjest Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Selger et cab baksete til e30 i sort skinn. Ser bra ut. Hadde tenkt å sy det om til "vanlig" baksete" med tiden strekker ikke til. Selges hbo 2000.- PS : Har også sidene liggende. De er litt verre, men slett ikke umulig å fikse. Bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 "vanlig" baksete, hva legger du i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Da tenkte jeg på baksete til min bil, en 4dørs 325i. (går sikkert an å få det til på en 2 dørs også). Bare å sprette opp, og skjære opp bakseteskumgummien i biter. Og lime sammen med biter fra baksetet i min egen 4dørs bil. Så må sømmene på skinnet sprettes opp, og det må syes inn litt ekstra bredde. Cab-baksetet er endel smalere enn andre bakseter.) Har liggende et ekstra baksete til 4 dørs om noen vil ha det med på kjøpet og prøve dette... Sjekka forresten cab-sidene til setet nettopp. De ser mye bedre ut enn jeg trodde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå