Gå til innhold

Hjelp..(Hjulene subber)

Skar
 Share

Anbefalte innlegg

slenger meg inn her jeg, i håp om å få no svar,, satte på sommer skoa i dag, og tru du det ikke subba bak.på utsia, faen å..

Har asa dt3 felger, 9" bak og 8" forran 225/45/18 på alle fire, på min forrige e36 subba det også, men da var bilen senket 40 bak. regna nesten med at det ikke gjordet det nå ettersom stasjonsvogna er org høy. men neida.. er et 36 forran og et 30 bak, felgene er skrudde, så lurer på om jeg skal bytte den med samme impress som forran, eller hva trur dere? evt hvem lagerfører disse felgene, uten om sharif?? hørt mye rart om han i det siste.... takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innpresset er helt feil og helt ulovlig. Siden felgene er så brede (9") og du kjører med feil innpress, så ville jeg vurdert å gjøre noe med dette ja. kanskje peise på med noen spacere?

Prøv å få innpresset opp mot originalt (42).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg hadde tengt de er å sku ut seteret i felgen å få tak i ett ennet med litt mere riktig impress, felgene ble kjøpt hos sharif for to år siden av en bekjent av meg som jeg igjen kjøpte. space??? bygger det ikke mere utover da? det er gummien som slår oppi hjulbua på utsia, mot veien, så sliter akkurat på kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs nok om jeg må få bytta ut senteret så jeg får ett anna ET.. tenkte på, hvordan blir det med ET36 bak å? bygger jo mere innover igjen felgen da? hvem selger slike senter til asa felger, er det bare sharif?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...