Skar Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 slenger meg inn her jeg, i håp om å få no svar,, satte på sommer skoa i dag, og tru du det ikke subba bak.på utsia, faen å.. Har asa dt3 felger, 9" bak og 8" forran 225/45/18 på alle fire, på min forrige e36 subba det også, men da var bilen senket 40 bak. regna nesten med at det ikke gjordet det nå ettersom stasjonsvogna er org høy. men neida.. er et 36 forran og et 30 bak, felgene er skrudde, så lurer på om jeg skal bytte den med samme impress som forran, eller hva trur dere? evt hvem lagerfører disse felgene, uten om sharif?? hørt mye rart om han i det siste.... takker for svar _________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Er nok innpresset som er synderen her. Har du muligheten til å bytte de til en med samma innpress, ville jeg gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Innpresset er helt feil og helt ulovlig. Siden felgene er så brede (9") og du kjører med feil innpress, så ville jeg vurdert å gjøre noe med dette ja. kanskje peise på med noen spacere? Prøv å få innpresset opp mot originalt (42). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 det jeg hadde tengt de er å sku ut seteret i felgen å få tak i ett ennet med litt mere riktig impress, felgene ble kjøpt hos sharif for to år siden av en bekjent av meg som jeg igjen kjøpte. space??? bygger det ikke mere utover da? det er gummien som slår oppi hjulbua på utsia, mot veien, så sliter akkurat på kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Heh. Spacere blir vel litt feil der da ja kanskje. Surret litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 tengte å legge inn et bilde men hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Står kort forklart nederst under der du skriver nytt innlegg når du trykker på SKRIV SVAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 kommer nok snart.. prøver meg fram nå, ikke så veldig data kyndig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Eller skal jeg slenge ut en guide jeg har laget? Den er temmelig med mokkaskjeer og skal være grei å følge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Grattis! Var jo helt ekstremt det der... Vil teste ut bedre ET. Tror nok, som sagt, at synderen ligger der. Du bommer jo med 12mm i fra det originale med den du har på bakhjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 spørs nok om jeg må få bytta ut senteret så jeg får ett anna ET.. tenkte på, hvordan blir det med ET36 bak å? bygger jo mere innover igjen felgen da? hvem selger slike senter til asa felger, er det bare sharif? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Jeg kjører E35 på 8,5x18" (235/40-18 ) bak og foran på min usenkede E36.Går grei det, men subber litt bak når det kommer en påkjenning bak (hastighet + bump i veien eller bølge i veien). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 da burde det vel gå med et36 bak på min da tror jeg, ettersom bilen ikke er senket bak og jeg kjører med225/45/18... kontakter sharif i morgen tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Har du virkelig 45 profil på 18"?? 40 profil som er vanlig på 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå