Towwy Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Noen som vet hvor man kan skaffe effektanlegg til 518i E34? Tenkte på Simons men fant ikke til 518, bare 520. Noen som har noen tips? Må bli litt grom lyd, men ikke koste skjorta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 da kjøper du bare ein endestuss og skøyter de fra midten av potta, de gjorde eg, fekk kul lyd da, men den vart eg lei av etter ei stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 jeg har skifta ut den orginale potta med en universalpotte som faktisk gir ganske rå lyd kjøpte den på torshov bilrekvisita og de har ihvertfall et lite utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hvilken potte var det du kjøpte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 kjøpte den potta som har 4" utløp el no. som ser ut som den er laget i carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 kjøpte den potta som har 4" utløp el no. som ser ut som den er laget i carbon Og den må være verdens styggeste potte... Huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 potta er faktisk grei på bilen den for er bare endestussen som syns for resten blir skult av bakfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå