Ole-Fredrik Skrevet Mai 1, 2006 Skrevet Mai 1, 2006 Skal tone alle rutene på min E 46 sedan Det vil si bakruten, sidene bak og begge sider front . Noen som har peiling på hvor mye det kan koste?? Bor i stavanger, så hvis noen vet om hvor man kan får tonet rutene, gi lyd
BMWPower Skrevet Mai 1, 2006 Skrevet Mai 1, 2006 Noe billigere enn 5000kr tror jeg ikke du får til...
JJ_Cool Skrevet Mai 1, 2006 Skrevet Mai 1, 2006 Hvis du bor i Stavanger så er det noen på Ålgård som soter/toner ruter, tror ja at det koster rundt 5000kr for alle rutene utenom frontruten. Har sett arbeidet deres på en E46, meget pent.
Ole-Fredrik Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Skrevet Mai 1, 2006 takker for svar Regnet nesten med at det ikke blir en billig fornøyelse ja... Hvor på ålgård og hvem i såfall??
Mack10 Skrevet Mai 1, 2006 Skrevet Mai 1, 2006 Vil gjerne svare seg og prøve og feile litt selv da?? Får det vel bra til med sotefilm også vel?? Om man prøver litt ihvertfall??
hanstiig Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 tona alle rutene på min e-34 for 3200, extremt fint gjort og er utrolig fornøyd. Øyrane bilpleie i førde
kilronan Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Jeg forsket litt på dette området for noen mnd. siden ang. toning av ruter på min e46 sedan. Hos Riis Bilglass (Kristiansand) ville de ikke engang ta på seg jobben fordi de mente det var altfor vanskelig å få et tilfredsstillende resultat spesielt på bakruta. Dette gjaldt spesielt sedan.
ehrnst Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Kunne de ikke ta ut bakruta altså? ta deg en tur til konkurrenten. det der er det dummeste jeg har hørt
rolfi Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Hvis du bor i Stavanger så er det noen på Ålgård som soter/toner ruter, tror ja at det koster rundt 5000kr for alle rutene utenom frontruten. Har sett arbeidet deres på en E46, meget pent. På Ålgård? que? Hvem og hvor? Bor på ålgård men har ikke hørt noe om dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå