C0bra Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Vet noen NØYAKTIG hva som må byttes? Bremsene framme må byttes for å få det godkjent vet jeg. Noen sier hjernen må byttes, og har lest an noen har fått det til å funke uten. HVA stemmer? Toppakningen har tatt kwellen på motoren min, så er "litt" mer fristet til å sette i M50B25 motor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedi Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Du bytter motor, styresentral og LMM. Verre enn dette blir det ikke. Du får nok start med b20ens styresentral på b25en, men programvaren er nok ikke den samme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
C0bra Posted May 1, 2006 Author Share Posted May 1, 2006 Takker:) Er jo fiin elkel jobbe dette da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aracna Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Tror ikke du trenger å skifte bremser forran. Men det kan være jeg er helt på jordet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedi Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Helt på jordet er du ikke, for du har helt rett. E36en har samme bremsene sånn ca hele veien - så lenge vi snakker ventilerte skiver iallefall... Link to comment Share on other sites More sharing options...
C0bra Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 Er E34 jeg skal bytte på.. Og er ikke ventilerte skiver foran.. Får vel ikke godkjent den med 192hk da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Plow Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Bør vel bytte diff også, for å få riktig utveksling. E36 er ihverfall ikke spesielt langbeint med b20 motoren, og det gjelder vel sikkert også e34. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedi Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Er E34 jeg skal bytte på..Og er ikke ventilerte skiver foran.. Får vel ikke godkjent den med 192hk da? Ehh... Ser avataren din nå ja.. Du må nok smelle på den ventilerte skiver ja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
C0bra Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 Bør vel bytte diff også, for å få riktig utveksling. E36 er ihverfall ikke spesielt langbeint med b20 motoren, og det gjelder vel sikkert også e34. Er M50 motor i den nå også.. Vil ha den utvekslinga som er nå, får litt bedre aks;) Kjøre for fort i norge er ikke lurt har jeg funnet ut Så bryr meg mer om aks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halvtann Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Har gjort jobben du skal til med. Det går på en helg hadde riktignok løftebukk og "elefant" møtte ikke noen problemer. Bytta motor med hele ledningsnett og ny hjerne. Alt skal være likt så lenge begge er uten Vanos (m52) Link to comment Share on other sites More sharing options...
C0bra Posted May 4, 2006 Author Share Posted May 4, 2006 Høres jo gydd ut dette:) Står riktignok i trang garasje, men har tilgang på elefant og ellers greit verktøy så går nok gått Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts