aavar Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Hei! Jeg klarte å knuse den ene felgen min her i fjor og har kjørt rundt på reserverhjulet siden da. Jeg har ikke bilen her og kan derfor ikke sjekke dim (mener på de er 14"), men jeg skal prøve å få det gjort i løpet av uka. Kan eventuelt være interresant å kjøpe et sett hvis prisen er ok. Men er det noen som har noe billig til salgs? Helst på vestlandet, for det blir sikkert dyrt å sende.
ehrnst Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 du kan muligens få kjøpe 2, eller 4 av meg. hvis det er BBS'ene du mener`? skal sjekke tilstand
Mr.Plow Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Sikkert ikke så dumt å sjekke hva slags felg du trenger FØR du spør om noen har.... bare et tips...
bmw 123 Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 hei. eg har et sett med orginale bmw 14 toms alu felger til e30 med gode sommer dekk, til salgs billig. befinner seg i os i hordaland URL=http://imageshack.us]
aavar Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Skrevet Mai 2, 2006 Glemte jo selvsagt å skrive at det er BBS-Felgene (14") jeg mener.
aavar Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 Venligst steng dette emnet! Jeg har laget det på nytt for å ungå missforståeler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå