ingolfen Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 helt nye brock b1 selgast.9*16 frame og bakke.me nye toyo prozek dekk. (215*40*16) innpress e et 15, kjørt ca 100m solgt -sebbring rustfrit eksos annlegg helt nytt (bare montert) ny pris 8990kr -nye slissede skiver frame og bakk me klosser (bare montert) - lyktelister -cd spiller (kenwod) ny pris 3198kr solgt -frontset (focal v2s 6,5 me dele filter og diskant) ny pris 2690kr solgt -også ei sperre klokke me nye lager i deler viss noen er intrisert. -og masse meir ej ikkje kåmer på.. -og eit steike bra elektodeapperat -kontakt meg på 92217460, elle min msn ingolfen@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 gir deg 7000 blanke høvdinger for de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 ja d er greit...men du må betale frakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2006 ingen intriserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Jo jeg er det, men har ikke fått pengen igjen fra forsikringen enda, så jeg kan ikke si deg når jeg kan kjøpe de.. hehe så derfor ja.. jeg vet ikke når jeg får pengen, skulle hat de til nå, men ja, purrere på de helle tiden men skjer jo aldri noe, men du lar høre fra meg som sakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2006 okey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2006 noen intriserte..og prisen er 8000kr me frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Interesse for bytte i andre felger + mellomlegg? Zender Daytona 7,5*16. Med dekk. Felger lakkert hvite. Kan sende bilde om interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2006 felgene er nu solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2006 mange ting igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 hva skal du ha for en cd spiller da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 den er nu solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 meir deler ijenn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polly Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Er bremsene solgt??? Eksosanlegget solgt?? er jævla intr. Mye vil du ha for det viss det ik er solgt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 solgt sperre klokken? utveksling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå