R.E.H Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 er det noen som har en e30 som e 60/40 senka som har 215-40-17 profil? å som har dette godkjent i vognkortet?
Bjørn 320 Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Fornuftige trådnavn/overskrifter - Forsøk å skrive fornuftige og fortellende overskrifter på tråder dere lager! Hjelp!! eller lignende sier ingenting om hva du vil ha hjelp med. Det gjør at mange unødig må klikke seg inn på tråden din, samt at det ikke er sikkert at de som faktisk kan hjelpe deg sjekker den.
glenng Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 Har senka min 80/80 med 215/20/17 , godkjent i vognkort . så det burde ikke være noe problem med 60/40 vil jeg tro..
Halvtann Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 Har senka 60 60 215/40- 17. Har også dette i vognkortet.
R.E.H Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Skrevet Mai 4, 2006 hmm.. okai! flott! vurdere å kjøpe d senkesætte! å får fælgan i neste uka!=) bli fettrått:D
hartgecab Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 Må man virkelig ha felgene godkjent i vognkortet? Vet at reglene kanskje er sånn, men er det noe som bryr seg egentlig? Har blitt stoppet flere ganger jeg, aldri no pes ang felgene..
R.E.H Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Skrevet Mai 4, 2006 ja må helst være i vogn kortet! er kommet nye regler om d,, å d står at di felgene man har på bilen må stå i vognkortet! ellers kan d føre til avkiltning! vet om en som ble d!
R.E.H Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Skrevet Mai 4, 2006 ja etter nye regler må felgene stå i vognkortet! ma være samme dimensjonene på dekkene som i vogn kortet! hvis ikkje så kan d føre t avskiltning på stedet:S:S
R.E.H Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Skrevet Mai 5, 2006 Jeg kan bekrefte det med avskilting hehe.. blitt avskilta du å? fan.. satans drit d der me politi!
Bare_egil Skrevet Mai 6, 2006 Skrevet Mai 6, 2006 Jeg kan bekrefte det med avskilting hehe.. blitt avskilta du å? fan.. satans drit d der me politi! er ikke akkurat politiet som lager reglene her da...de bare utfører "dritt" jobbene
R.E.H Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Skrevet Mai 7, 2006 Jeg kan bekrefte det med avskilting hehe.. blitt avskilta du å? fan.. satans drit d der me politi! er ikke akkurat politiet som lager reglene her da...de bare utfører "dritt" jobbene ja d e jo sant d.. men di kan jo se litt mellom fingran:Phehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå