Viko Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Noen interesse for heftig M3 sugemotor? Litt spec: -M3 GTR bunndel, med smidd innmat (Köhler Racing) -Porta topp -Kammer (Köhler Racing) -MBE Datasprut Bremsa 404hk For seriøs interesse vil det bli lagt ut mer info senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 fra hvilken m3 er d snakk om? prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 Utgangspunktet er S50 fra E-36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 komplett pakke med hjerne, ledning, gearkasse, eller bare motor? kan sende meg svar og prisantydning på PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 kan sende meg svar og prisantydning på PM.. Ser kun fordeler for deg med den der.. Kom med pris og hele pakka her. Flere som liker slikt stæsj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Mer utfyllende info og en reell prisantydning ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 kan sende meg svar og prisantydning på PM.. Ser kun fordeler for deg med den der.. Seff men er ikke inne her hver dag, men får besked om PM per mail så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 hei jeg kunne være klar for den da jeg har en 325 uten motor, men jeg trenger pris ferdig montert. kan dette fikses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 hei jeg kunne være klar for den da jeg har en 325 uten motor, men jeg trenger pris ferdig montert. kan dette fikses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2006 Til alle som eg har fått PM av får svar når eg kommer hjem, til helgen, og da vil spec og pris og komme men ca 80k, kunn gått noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Eks. Kjetil Møn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Hvordan ble det med specs på denne motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå