turbo_fever Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Er det noen som har svingarmer bake til 323/325 med eller uten skiver? For dem jeg kjøpte meg var det så mye rust på att dem kan være farlig. Har bremser og caliptere bak da, men ikke svingarmer som er brukende. Håper noen har i møre og romsdals området.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWE30M3 Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 du kan jo bruke de du allerede har, og flytte over nav, og bremser og sånn... alle svingarmene er like Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbo_fever Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 Sikker på att dem er det, for på mine svingarmer så er det ikke feste til calipteren som på 323/325 sine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWE30M3 Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 på ETK står det at alle er like...merkelig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbo_fever Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 Ja ser det, men kan det være i dette bremse skjoldet eller hva det er disse festene til calipterene sitter da?? Har ikke studert svingarmene nøye Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbo_fever Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 Var å sjekket ute nå,og det er ikke fester til caliptere på mine svingarmer. Så da trenger jeg noen ganske raskt egentlig.. Med eller uten bremser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbo_fever Posted May 4, 2006 Author Share Posted May 4, 2006 Bump, ingen som har asså?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbo_fever Posted June 3, 2006 Author Share Posted June 3, 2006 Bumper igjenn. Trenger to svingarmer fra 323\325 enda. Skulle få ti med en, men det såg ut som den ene var skjev.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbo_fever Posted June 4, 2006 Author Share Posted June 4, 2006 Hvirker som det er sjelden vare dette.. Ingen som har i bra stand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts